Pytania i odpowiedzi

Jak mogę złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie w sklepie www.marketgastronomiczny.pl wystarczy zalogować się (zarejestrować) i wybrać interesujący nas produkt.

Zamówienie można złożyć również telefonicznie: 798 667 557 lub drogą mailową: sklep@marketgastronomiczny.pl. Zamówienie jest wiążące po potwierdzeniu dostępności produktu przez pracownika Działu Obsługi Klienta (rezerwacja asortymentu następuje po dokonaniu wpłaty).

Czy od cen znajdujących się na Markecie Gastronomicznym mogę uzyskać dodatkowy rabat?

Tak, możemy przyznać dodatkowy rabat. Jest on jednak zależny od całkowitej wartości zamówienia. W celu uzyskania szczegółów zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta, który postara się przygotować indywidualnie dobraną ofertę. Pamiętaj, że w proponowanej przez nas cenie otrzymujesz wysyłkę gratis powyżej 1000 zł oraz 2 lata gwarancji.

Czy wykonujecie projekty technologiczne?

Przygotowujemy projekty technologiczne zapleczy kuchennych, barów, systemów wydawczych i ekspozycji. Możemy również zaprojektować cały koncept gastronomiczny, razem z naszymi projektantami zadbamy wtedy o każdy szczegół - od kwestii wizualnej, aż po odbiór odpowiednich urządzeń.

Projektujemy również zabudowy kuchni domowych, wysp kuchennych i barów ze stali nierdzewnej. 

Koszt takich usług ustalany jest zawsze indywidualnie. Jeżeli zdecydujesz się z naszą pomocą kompleksowo wyposażyć loka lub swoją kuchnię, wtedy projekt technologiczny wykonujemy gratis.

Kiedy otrzymam fakturę? 

Faktury wysyłane są następnego dnia po zaksięgowaniu środków na naszym koncie na adres mailowy podamy w zamówieniu. W przypadku nie otrzymania faktury prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. 

Ile wynosi czas oczekiwania na zamówiony towar? 

Dokładamy wszelkich starań, żeby systematycznie zwiększać nasze stany magazynowe i przekazywać produkty do wysyłki w 48h. Jednak część produktów wysyłana jest bezpośrednio z magazynów naszych dostawców lub produkowana jest pod zamówienie. 

Jeśli zależy Państwu na szybkiej realizacji zamówienia, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Postaramy się zoptymalizować czas dostarczenia poszukiwanego produktu. W takiej sytuacji warto zwrócić uwagę na wybraną formę płatności. Wybór przelewu tradycyjnego może opóźnić wysyłkę, ponieważ będziemy czekali na zaksięgowanie środków na naszym koncie.

Jak można zgłosić reklamację?

Sklep internetowy Market Gastronomiczny oferuje 2 lata gwarancji na większość zakupionych towarów. Informacja o warunkach gwarancji zawarta jest zawsze przy produkcie i w zamówieniu. 

Jeżeli zakupione urządzenie ulegnie w tym czasie awarii, usterkę można zgłosić mailowo na adres: sklep@marketgastronomiczny.pl

Prosimy o zawarcie w zgłoszeniu następujących informacji: 

  1. Krótkiego opis usterki,
  2. Numer seryjnego urządzenia,
  3. Adresu
  4. Telefonu kontaktowego,
  5. Numer dokumentu zakupu lub numer zamówienia
  6. Danych firmy lub numeru NIP

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, skontaktuje się z Państwem nasze Biuro Obsługi Klienta. 

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Waluty
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier DPD) już od 1 000,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl